måndag 26 januari 2009

Biljetter!

Jag var faktiskt inte särskilt ambitiös i mina försök att få tag i Bruce Springsteen-biljetter i dag. Men det slutade ändå med två ståplatsbiljetter till den extrainsatta tredje (!) kvällen den sjunde juni på Stadion. Äh, det blir så klart hur fint som helst det här. Får jag Jungleland i en bra version är bara det värt biljettpriset.

Det har tydligen varit rejält strul kring biljettsläppet i dag. Först sköts hela släppet upp en timme, och därefter har folk haft svårt att kunna komma fram både på internet och per telefon. Visst var det väntetid, men för min del var det första gången någonsin jag lyckades få tag i biljetter till ett så här stort evenemang på internet. Snart dags att börja ladda igen. Räkna inte med någon ny topp 50-lista efter den här spelningen bara.

Inga kommentarer: