tisdag 28 oktober 2008

Trötthet

Som ni ser händer här inte så mycket för tillfället. Jag har inte ork eller lust, helt enkelt. Det är väl vanlig hösttrötthet. På jobbet har jag numera så pass mycket att göra att jag inte hinner med bloggen, och hemma har jag annat att göra som lockar mer. Jag ångrar lite att jag drog igång höstlistan. Den känns som ett måste, och jag hatar måsten. Jag måste ju få ihop hela listan, men jag orkar inte. Tycker inte att det känns speciellt kul att skriva om låtarna som återstår, även om det är 15 fantastiska låtar. Vi får väl se vad som händer. Topp 50-listan ska jag i alla fall ro i hamn någon gång.
Namnet på den här bloggen känns plötsligt extremt passande. I started something I couldn't finish. Exakt så.

5 kommentarer:

Daniel Josefsson sa...

Mes.

Martin Börjesson sa...

spela spel trasdockor men inte ah tid att blogga

This Charming Man sa...

Prioriterar sånt som är kul ---> spela spel med trasdockor. Blogga är inte så kul som jag trodde att det skulle vara. Varje text jag skriver känns just nu lika tråkig som att skriva en utredning på jobbet.

Martin Börjesson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
This Charming Man sa...

ska nog blogga mer om trasdockor framöver, då kanske blogglusten vaknar till liv igen.