måndag 29 september 2008

Visa inte vår otrohet i TV

Expressen skriver i dag om den nya serien Färjan som börjar på femman i kväll. Vi får följa gäster och personal ombord på en white trashig Finlandsfärja. Med allt vad det innebär i form av fylla, hångel, karaoke och andra pinsamheter. Nu hör oroliga människor av sig till Kanal 5 och ber om att deras snedsteg inte ska visas upp i tv.
Här är några citat från oroliga deltagare:

”Jag var i väg med Cinderella tidigare i år och vill absolut inte att ni ska visa något från den resan. Efter resan blev jag gravid och jag vill verkligen inte att min man ska se vad jag gjorde.”

”På en kryssning med Cinderella var jag med en annan man. Jag berättade det för min kille efteråt och vi har pratat jättemycket om det. Nu känns det som vi rett upp det hela och det skulle kännas otroligt jobbigt om det kom med i bild och rev upp alla sår igen.”

Minns inte allt jag gjorde den där gången och är lite orolig. Jag var ganska berusad och dansade med ganska många. Snälla, finns det en chans att få komma och titta innan det visas? Jag vet inte vad min familj kommer säga om de får se.”

Hur patetiskt är inte detta? Jag har bara en sak att säga: skyll er själva.

Inga kommentarer: